Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Fri 02 Mar 2001 - 16:38:57 MET

In article <Pine.GSO.4.31.0103021605350.6410-100000_at_amber.Elektron.pl>,
Krzysztof Czuma <czuma_at_Elektron.pl> wrote:

> W charakterze krotkiego komentarza informuje, ze tresc wypowiedzi
> p.Nideckiego bedzie weryfikowana na drodze postepowania sadowego z naszego
> powodztwa.

W charakterze krotkiego komentarza informuje, ze dzialania firmy
Elektron beda weryfikowane na podstawie postepowania sadowego z
powodztwa mojego oraz co najmniej 3-4 innych firm rejestrujacych za
posrednictwem firmy Elektron domeny. Stosowne informacje ukaza sie
rowniez w prasie kompuretowej oraz prawnej.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net