Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 23:37:32 MET

In article <20010301232332.X15136_at_diuna.pingwin.waw.pl>,
woju_at_pingwin.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

> Nie znasz znanego spamera? Czlowieka ktory rozmowe zaczyna od "nie
> wyplacisz
> sie na adwokatow"?

KC uwielbia ciagac sie po sadach. Ale coz, przychodzi kryska na matyska.
Teraz dowody silnie swiadcza przeciwko niemu. Jesli sam chce spotykac
sie w sadzie, tym razem on sie najprawdopodobniej nie wyplaci...

> Kilka domen blokowalo obsluge maili z tych domen, a nawet caly routing do
> elektrona.

Elektron teraz blokuje calkowicie routing do/ode mnie.

> Swoja droga dziwie sie ze wogole ktokolwiek chce z nimi wspolpracowac, no
> ale windows tez ludzie kupuja.

Dopoki korzysta sie ze standardowego pakietu uslug i nie ma sie wogole
do czynienia z K.C. to nie ma zadnych problemow, przez 4 lata
korzystalem i nie mialem na co narzekac. Wszystko co bylo chodzilo
idealnie. Ale wystarczylo cokolwiek co wymagalo kontaktowania sie z K.C.
a dostawalo sie odpowiedz np. "to pytanie przekracza standardowy support
firmy Elektron". Albo znajdowalo sie w poczcie rachunek na 400 zlotych
nagle bo sie okazywalo ze ot tak sobie zmieniono jakies tam zasady,
ktore na stronie WWW nie sa podane i byly gdzies tam kiedys opisane w
mailu sprzed pol roku i odpowiedz dla klienta: "nie czyta pan poczty
wysylanej przez Elektron sp. z o.o.", inne teksty na stronie chyba tez
mowia same za siebie...

Tez jestem ciekaw, co bedzie dalej. Mi osobiscie bardzo zalezy (co chyba
jest oczywiste), przy kredytach ktore splacam, na odzyskaniu naleznych
pieniedzy i na pewno nie dam za wygrana, nawet jesli bede musial czekac
na to pare lat i sie ciagac po sadach. Domen tez nie popuszcze, bo nie
pozwole robic moich znajomych i wspolpracownikow w bambuko.

Najwazniejsze IMHO by o tym wszystkim dowiedzieli sie pozostali
wspolnicy i klienci Elektronu. Jesli ktos moze dopomoc mi w
poinformowaniu klientow Elektronu prosze o maila na priva (moja domena
jest blokowana, nie moge wyslac nic do nikogo z Elektronu, a nie bede po
kafejach internetowych lazil zeby wyslac maila, chociaz...). Jesli ktos
moze tez zrobic mirrora elektron.tonid.net - rowniez prosze o info na
priva i o pomoc - niestety najprawdopodobniej zaden klient Elektronu nie
moze wejsc na te strone (blokada mojego IP). Z gory dzieki.

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net