Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Marcin Krakowiak (m.krakowiak_at_fiber.net.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 20:34:34 MET

Adam Kułagowski wrote:

> Wiem ze niektorzy na haslo NASK i domeny reaguja alergicznie. Ale nie rozumiem
> tu czegos - jak strona www.microsoft.pl (www.microsoft.com.pl) ma sie do
> regulaminu tej firmy (a dokladniej do punktow ze klient musi miec prawo do
> nazwy) ?
>
> Czy ktos moglby mnie oswiecic?

nie sadze zeby byli tacy :(

zerknij sobie http://www.epson.com.pl i http://www.epson.pl wniosek o
rejestracje tych domen zostal zaakceptowany blyskawicznie... tego samego dnia
moj klient postanowil zarejestrowac rowniez domene (wtedy jeszcze wolna)
http://www.mercedes.pl - rejestracje odrzucono rownie blyskawicznie

moja firma ma zastrzezony znak towarowy POWERWEB i zarejestrowana domene
http://www.powerweb.pl
wierzac w regulamin NASK'u zrezygnowalismy z rejestracji domeny .powerweb.com.pl
i coz za niespodzianka _____ udalo sie zarejestrowac te domene

pozdrawiam
Marcin Krakowiak
http://www.fiber.net.pl