Re: Inet z dwoch pecetow jednoczesnie przez SDI

Autor: Olo (oloo_at_cps.pl)
Data: Thu 01 Mar 2001 - 18:44:31 MET

> Z drugiej strony sprzedawca z tej firmy
> ktora mi dala oferte powiedzial, ze gry uzywaja zawsze szybkosci 28,8 bps,
i ze to nie uskubie pasma SDI 115,2 bps w odczuwalny sposob.

Ale sie usmialem :D

Dla przykladu - Quake ( obojetnie ktory ) : aby gralo sie "przyjemnie"
potrzeba conajmniej 8-10 KB/s i oczywiscie niski ping.
Ale na przyklad taki Starcraft wykorzystuje 1-3,5 KB/s , i to przy pingach
150-200 gra sie "przyjemnie".

Aha i od kiedy SDI ma115,2 bps ? :D Nawet jesli napisalbys 115200 bps to i
tak w praktyce jest o jakies 3 KB/s mniej ;]

Olo aka |Dark|Olo-KKM
olo_at_zerg.com