Re: Efektywnosc lacza komutowanego - rozwazania czysto akademickie :-)

Autor: Marcin Osadowski (marcin.osadowski_at_fiber.net.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 23:56:23 MET

To według teraz policz sobie jaka jest sprawność stałego łącza
dzierżawionego dla odbiorcy indywidualnego...

No i jak z tą sprawnością???? hi hi hi hi

Można by się zapytać po co w ogóle są łącza dzierżawione dla odbiorcy
indywidualnego skoro jest tak mała wydajność.

A tak naprawdę to jest to kwestią odpowiedniego sformułowania pytania.

Otóż np. my Polacy przodujmy na całym świecie w przeliczniku Ilości
telefonów na km autostrady.
Proszę popatrzeć jak się pięknie rozwijamy !!!

Pozdrawiam z uśmiechem Mi