Re: nesotrada again

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Wed 28 Feb 2001 - 21:34:27 MET

On Wed, 28 Feb 2001, mAteWoosH wrote:

> Nie jestem w temacie o tej neostradzie, ale potrzebne mi wiedzieć. Narazie
> działa tylko na terenie warszawy przy ulicy Polnej, więc gdy przyjdzie do
> przykładowego Poznania nie będzie można juz kupowac SDI???

Po pierwsze w Poznaniu będzie za jakieś pół roku, więc spokojnie SDI
dostaniesz (o ile przyjęto ci wniosek), a nawet jeśli Neostrada trochę
przyspieszy, to nie sądzę żeby wszystkie wnioski o SDI wyrzucili do
niszczarki, w końcu na tym też się zarabia.

> bić by wreszcie zamontowali to urządzonko??? Jeżli ktos w tej chwili ma SDI,
> to czy mogą mu zabrać???

Zabrać mogą zawsze - przeczytaj umowę (kopia leży na www.tpsa.pl)

GSN