Re: SDI users - kraków

Autor: Marcin Hyła (cinek_at_rowery.org.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 21:56:08 MET

Radomir Szaraniec wrote:

> Mała poprawka- transfer spoza "polskich" domen. Cosik się chyba w
> Polpaku kiepści.

Nie, to inna bajka, ale ja od wczoraj mam strasznie nierówny transfer
- włącznie z tym, że w nocy ssałem spoza polski 10 kb/s, a dzis mi
zrywało i w ogóle jestem niezadowolony. Wiem, że w Gdańsku i Warszawie
były jakies jaja z SDI (techniczne, po stronie tepsy) i trzeba był
interweniować. Tyle, że to znowu zależy od centrali.

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl