Re: PRO FUTURO czy TELE 2

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 15:43:00 MET

In article <0t3a9bc601i272en3e8%sal_at_virgin.gazeta.pl>,
Przemyslaw Maciuszko wrote:
>Hmmm...
>A to pracownicy Pro-Futuro pytaja czy lepiej skorzystac z ich firmy czy z
>konkurencji ?
>Eh - czego to ludzie nie zrobia dla reklamy ...
>BTW: n-p-h: 217.96.25.2
>inetnum: 217.96.25.0 - 217.96.25.15
>netname: PRO-FUTURO

Przemku, jestes "the best" :))

A ja mam pytanie takie - potrzebuje opinii na temat operatorow ktorzy
moga (ale zupelnie niezaleznie od Polpaku, nawet nie po ich FR) zapewnic
dobre wyjscie na Swiat (dla "mniejszego" ISP'a). Rozwazam Internet
Partners (ale Oni dla ISP'ow daja tylko po BGP a do Tychow i tak
fizycznie byloby to PVC z Polpaku). Supermedia ma wezel w Tychach,
nie wiem jak tam u nich wygladaja uslugi dla "nie-end-userow".

I jeszcze jedno ... czy TPSA na prawde BGP w Katowicach realizuje przez
Krakow czy tylko mnie sie tak wydaje ??

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail