Re: SDI users - kraków

Autor: MIKI (cebora_at_kr.home.pl)
Data: Tue 27 Feb 2001 - 02:12:50 MET

> jest,
>
> Cały czas bez problemów, centrala 657...
> Może chomik się bawi kabelkiem ;))

Jeszcze coś mi się przypomniało - raz miałam taki przypadek, że w
głupim Outlooku odznaczyła mi się sama (!?) opcja 'Rozłącz po
zakończeniu' w sprawdzaniu poczty. No i co sprawdził pocztę, to
rozłączał (co 10 minut). Wreszcie raz się zaciął przy sprawdzaniu
jakiegoś konta i zauważyłam, co się dzieje.
Ty nie używasz Outlooka, co nie wyklucza być może podobnego przypadku.

pozdr
miki