Inet z dwoch pecetow jednoczesnie przez SDI

Autor: grzesiuha_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 26 Feb 2001 - 18:21:28 MET

Witajcie znowu,
Mysle ze mam juz wlasciwe rozwiazanie,ale zanim wydam na nie niemale pieniadze,
chcialbym sie upewnic czy i jak dalece spowolni mi to transferki.
Rozwiazanie jest takie: routerek Access Serwer CA-300(1-LAN(UTP), 1-WAN(RS-232)
i hubiczek czteroportowy 3Com.
PYTANIE: czy jak moj syn wisi w gralni z jednego kompa, bede mogl miec normalny
dostep z drugiego ? I czy jak bede sciagal plik MP3, nie rozwali mu to gry ?
Bardzo prosze o opinie.

Pozdro
greg