Re: Re: Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Mon 26 Feb 2001 - 00:58:53 MET

In article <174711c291.1c29117471_at_tpinternet.pl>, marcinzyla_at_idea.net.pl wrote:
>Czyli jeżeli dobrze kombinuję (pomijając całkowicie problemy moralne)
>to jeżeli nie można udowodnić przestępstwa, jestem niewinny. TPSA nie
>udowodni udostępniania - jestem niewinny - nic nie mogą zrobić? Tak?
>Czyli cała dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo brak środków kontrolnych.

Dokladnie ... jednak tutaj kwestia _DOBREGO_ prawnika i tego jak sie
zachowasz w trakcie ewentualnej kontroli.

>A co do wolności umów - tak, jest całkowita wolność zawierania umów,
>jednak z pewnymi ograniczeniami, i właśnie takie ograniczenie jak w
>Neostradowej umowie jest wg. mnie nieważne - wykorzystywanie
>dominującej pozycji do zmuszenia zawarcia umowy na określonych
>warunkach. Możliwe jest kwestionowanie warunków tej umowy w sądzie.

Rownie dobrze mozna "z drugiej strony" powiedziec ze cena jest dumpingowa
... zrozum ... taki jest _*CHARAKTER*_ tej uslugi, ze nie powinna byc
"udostepniana" poza lokal. Tak zostala skalkulowana przez providera.

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail