Re: Koniec SDI?

Autor: Krzysztof 'Szary' Kowalski (szary_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Feb 2001 - 23:14:32 MET

On Sat, 24 Feb 2001 22:37:36 +0100, "Andy" <andy01_at_go2.pl> wrote:

>Witam, na www.pc.com.pl w artykule o neostradzie jest zdanie cytuje :
>(...) nieoficjalnie mowi sie o koncu SDI.
>Moze ktos ma blizsze informacje bo nie wiem czy mam sie zaczac martwic.
>
>ps. sorki wszystkim ktorych wystraszylem tym postem, pewnie to tylko plota.
>ps2. moze ktos z autorow tego serwisu moglby powiedziec skad takie
>informacje

Mysle, ze kanwa do tej informacji byl artykul w ostatnim CHIPie
(3/2001 str. 38) pod znamiennym tytulem na okladce: "Koniec SDI?
Nadchodzi Neostrada". Sa to raczej luzne spekulacje autora na ten
temat, wynikle wlasnie na podstawie nowej oferty TP SA, wobec
ktorej, i innych informacji, jak ta, ze "SDI bedzie oferowany nadal
w mniejszych miastach", autor sie po prostu zastanawia, co dalej.

Wydaje mi sie, ze po prostu TP SA nie bedzie zbyt chetnie oferowala,
czy tez inwestowala w SDI, gdyz woli (kto zreszta nie?) zebrac
wiecej pieniedzy niz mniej... W ofercie ADSL abonament wynosi od
300zl/256kbps - w gore - do 1500zl/2048kbps, a inwestycja jest
podobna. Zwyczajnie, maly szantaz bedzie wprowadzany, dopoki mozna,
czyli wobec braku realnej konkurencji. Dodatkowo przy obserwowanym
spadku transferow, na co sie zala w ostatnim okresie wszyscy
uzytkownicy SDI, usluga ta bedzie jakims naturalnie zamierajacym
zywotem. Kto zechce, zamieni na ADSL (z podobno gwarantowanym
transferem minimalnym), pozostali beda uzywali za mniejsze pieniadze
ale tez i z malym komfortem.

---
KK