Re: Internet w Hyperion

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 18:24:00 MET

Użytkownik "Wug" <wojtekg_at_servodata.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Najpierw dowiedz sie czy twoja spoldzielnia itp. w ogole zgodzila sie na
> okablowanie.
> U mnie najpierw chodzi i namawiali a po 6 miesiacach od wplacenia zaliczki
> okazalo sie ze spoldzielnia sie nie zgodzila.
> Teraz czekam na zwrot 150 zl - moze sie doczekam.
>
> Wojtek

U mnie wisi tylko kartka na klatce ze Hyperion to nie Spoldzielnia. Nie ma
slowa o tym, ze sie zgadza albo zabrania.
Za to agent z Hyperionu sie nie pojawil, mimo ze sie z nimi umawialem na
konkretna godzine (fakt ze o tej godzinie mnie nie bylo w domu :-)) ale
bylem piec minut pozniej, a oni mieli caly blok obchodzic, mogli po
obchodzie jeszcze raz przyjsc)
To i tak nic wobec Toya, ktora z kolei okablowala cale osiedle, i tyle ich
widziano :-)) a mial byc Internet przez kabel TV.
Ja place okolo 500 zl za Internet przez 0202122, ale na prawde nie mam czasu
latac za jakimis firmami, jesli nie ma na klatce informacji gdzie ich szukac
lub jaki jest to nich telefon.
Totalna paranoia.

Vizvary II Istvan Lodz Widzew