WSAENOBUFS ??

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 14:48:53 MET

On Thu, 15 Feb 2001 23:12:31 +0100, "jerste" <jerste_at_wp.pl> wrote:

>Dobra, podlaczylem SDI i mam problem - po kilku, kilkunastu minutach
>polaczenie zamiera i nic nie pomaga za wyjatkiem restartu komputera. Czy cos
>zle ustawilam?

  Chyba jest mozliwosc padow Windowsa z powodu przepakowania pamieci
buforow czy czegos takiego. Gdzies nie wiem gdzie na stronie
www.microsoft.com byla chyba adnotacja dotyczaca tego, to chyba byl
error winsocka WSAENOBUFS z jakims numerem z 55 w srodku chyba.
Sproboj tego wsa.. znalezc w przeszukiwarce stron microsofta:
Windows nie zamyka (albo zamyka za wolno?) otwartych polaczen i jak za
duzo otworzysz to pada. Moze pomoze. Mam ten sam problemik. Nie ma za
to tego pod Linuxem. Nie znam rozwiazania. Owszem, moze i moj modem
ktos zdalnie kasuje, ale dziwne ze robilby to zawsze gdy otworze mase
rzeczy na raz (np. 10 downloadow + 5 IE + czytnik grup, oczywiscie,
hehe w ramach testow).

  Rozwiazania Microsofta niewiele pomagaly chociaz jakby troszke...
winsock 2.2 takze niespecjalnie.

  Ktos gdzies wskazywal ze problem mogloby rozwiazac wpisanie
files=100-255, moze jeszcze buffers=(tez duzo), bo winsock jest
siegany ze tak powiem z dosa. Ale jakos mi to nie pomagalo.

 Pozniej bawilem sie roznymi raczej nieznanymi i watpliwie majacy
wplyw na w95osr2 ustawieniami w system.ini, ktore wystepowaly w 3.1 i
moglem sie ludzic ze maja wplyw takze na w95, np. netheapsize=(wiecej
niz default), albo inne dziwne rzeczy ktore standartowo w ogole sie w
system.ini nie znajdowaly...

 Aha, jezeli to atak, to sprawdzalem tylko nukenabber ktory nikt nie
wykazal. Co jeszcze? Zoneblaster... Zaraz zaraz, naprawde potrzebuje
zabezpieczenia na MODEM?

 Jezeli ktos ma jakies lepsze rozwiazania to moze niech cos poradzi bo
juz w zasadzie sie prawie przezwyczailem i nie chce mi sie dalej
szukac z 3 powodow:
 1. Juz nie chce tracic impulsow bo raczej informacje o wsaenobu... sa
raczej skape, powtarzane albo glupie, albo nieskuteczne :((((
 2. Wieszanie netu, czasem jest takim "glosem sumienia" w stylu
"wylacz pan wreszcie ten net bo za duzo nabijasz se rachunku".
 3. Dzieki temu czesciej wlaczam Linuxa :))))

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie