Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 19:25:51 MET

On 22 Feb 2001 18:54:33 +0100, Wojtek Piecek <woju_at_pingwin.waw.pl> wrote:

>Ale nie kasuja Re: i sie burdel robi. Jak juz ci windziarze musza sie od
>czegos Odp: to niech chociaz uszanuja Re.
>
>Naprawde nigdy nie miales Re: Odp: Re: Odp: ?

To nie tak - OE sprawdza czy pierwszy wyraz zawiera 3 litery i konczy sie 2
kropkiem jezeli tak to go usuwa i wstawia tam Odp: . Tak wiec Re: Odp: Odp:
Odp: ... jest bardziej prawdopodbne.

W sumie jak napiszejesz HEJ: Jurku to on odpowiadajac usunie automagicznie
HEJ: i dostaniesz Odp: Jurku

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Procrastination means never having to say you're sorry.