Re: beznadziejna jakość SDI - gdynia

Autor: Lech Rychliński (lejzik_at_irc.gdansk.pl)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 20:22:27 MET

Użytkownik "Archim" <Archim59_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Gdansk - u mnie pingi do gdanska (gdziekolwiek )- od 700ms do 1200ms i
> zrywa - a tepsa ciagle mowi ze "zobaczy" :)))

hmm
pomiedzy mna a firma jest dokladnie 6 hopow...

sroda - pierwszy hop strata 50% pakietow, dopiero wieczorem jakos wstalo
piatek - strata 80% pakietow na pierwszym i 50% na drugim, telefon do
polpaku
poniedzialek - 100% strat na pierwszym, telefon do polpaku wieczorem stan z
piatku
wtorek - znowu od rana 100% w kosmos, kolejny telefon do polpaku
sroda - stan ze srody i tak do dzis

siedze AFAIK na najnowszej centrali w Gdansku, pewnie najwiekszej i na tyle
na ile widze to srednio pewnie obciazonej HISami... a do tej pory bylo tak
pieknie :(

pozdro

--
  Lejzik