Re: Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Thu 22 Feb 2001 - 08:22:21 MET

On Wed, 21 Feb 2001 10:09:51 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
<root_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:

>A ja płacę stałą opłatę (oops! dziś rachunek :( i mogę siedzieć ile
>wlezie :) Inna sprawa że w Hameryce za taką cenę jak moja mają 2 Mbps
>lekko.

aaaaaaaaaa jednak :-)

>Co, 3.60 to jest mniej niż najniższa stawka?

zdaje sie po odliczeniu podatku bedzie ponizej 600PLN, 42 godziny razy
4 to daje 168, 600/168 to wychodzi 3,57 :->

>Dla mnie też nie. Używam ich wyłącznie do wyszukiwania w katalogach (np.
>Hoga i sporadycznie Ahoj).

to Ty, a ja mowie o przecietnych :-)

>Zdziwisz się - ja tyle zarabiam brutto i wywaliłem (oczywiście miałem
>odłożone pieniądze z błogich czasów studenckich, ale też za wiele tego nie
>było).

nie mowie o wyjatkach, tylko o przecietnej
portale maja szanse jesli bedzie spora widownia, 1, 10, 100 a nawet
1000 osob to w gruncie rzeczy niewiele na taka spora ilosc portali

>To chyba jakiś żart? Nie znam żadnej kafejki która by chodziła na SDI

nie znam zadnej kafejki w okolicy ktora by nie chodzila na SDI...

> albo
>łączu o podobnej szybkości. 2 Mbps to minimum jeśli się to robi poważnie,
>a nie tylko dla znajomych z podwórka.

ja mieszkam na Pomorzy Srodkowym, a nie w centrum Poznania...

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |