Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 21:01:25 MET

Piotr Majka napisał(a):
: > A może jednak prawdziwy admin to takie zombie siedzące 24/h w serwerowni ?
:
: Może kiedyś zrozumiesz, iż administrowanie to nie sprzedawanie jabłek na
: bazarze i że czasami trudno sprowadzić normy czasowe dla takiego typu
: zajęcia.

Tak. Może kiedyś. Bo w tej chwili to nie mam baldosinego pojęcia na
czym to polega i w życiu nie administrowałem czymś poza powierzchniami
płaskimi w domu ...

: EOT z mojej strony.

Szkoda, bo z postu na post robisz się coraz zabawniejszy. :->

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... 'Cause I just can't believe the way you kiss