Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 20:24:19 MET

On Wed, Feb 21, 2001 at 06:26:32PM +0000, Daniel Podlejski wrote:

> Tak. Może kiedyś. Bo w tej chwili to nie mam baldosinego pojęcia na
> czym to polega i w życiu nie administrowałem czymś poza powierzchniami
> płaskimi w domu ...

Czytam te liste i sie zastanawiam czy ja nie wiem co czytam, czy ktos inny
nie wie co pisze.

Jest zabawnie ;-)

--w

ps. Jak dobrze ze znam Daniela, od razu poczulem sie doinformowany, kto to
nigdy nie administrowal niczym ...

ps2. Przpraszam ze zepsulem niespodzianke ;-)

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip