Re: q...ka TPSA

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 17:07:11 MET

Nawiązując do postu z Tue, 20 Feb 2001 13:31:40 +0100 autorstwa Janisz (kjanisz_at_it-partner.com.pl):
: > Chodzi o www.it-partner.com.pl? 194.42.45.96 to nie adres TPSA, czemu na
: > niej wieszasz psy?
: Bo dzwoniłem do Netii i mówili mi, że TPSA utrudnia (uniemożliwia)
: wykorzystanie Netii swoich łącz. Rzeczywiście, robiłem tracerouta do wielu
: serwerów i ani razu nie poszło przez serwer TPSA.

Jasne, a Ty tak wierzysz ciemno w ten kicior, co Netia Ci być może
wciska.
Puść traceroute na www.tpnet.pl i powiedz, czy naprawdę nie przechodzi
przez tpnet?
A poza tym traceroute nie pokazuje serwerów tylko rutery.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.