Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 15:27:31 MET

Gwidon S. Naskrent napisał(a) w wiadomości: ...

>Jak szkodzą? Żeby była szkoda, musi się umniejszyć majątek poszkodowanego
>w porównaniu ze stanem sprzed szkody. Jak ci się on umniejsza przez to
>że nie czytasz newsów?

1. Kwota zaplaty za czas dialupowego bezskutecznego laczenia.
2. Szkody wynikle z zablokowania linii telefonicznej na czas
bezskutecznego laczenia.
3. Szkody wynikle ze straty czasu na to laczenie (i nie wykonywania
w tym czasie innych zyskownych zajec)
4. Szkody wynikle z blednie podjetych decyzji zwiazanych z brakiem
dostepu do informacji.
5. Szkody wynikle ze zdenerwowania zaistnialym stanem rzeczy.

Nie chce mi sie juz dluzej ciagnac tego watku.
Bawcie sie juz dalej bezemnie.

miab