Re: Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: bot (bot_at_SPAMWON.ahoj.pl)
Data: Tue 20 Feb 2001 - 08:55:12 MET

On Tue, 20 Feb 2001 01:04:54 +0100, Michal Zalewski
<lcamtuf_at_bos.bindview.com> wrote:

>Oj bocie, bocie. Kiedy oni dbaja... a ze to jedna smutna maszyna, nie
>zdublowana, ze polpak dziala jak dziala itp... to juz naprawde polityka, a
>nie administracja.
Masz racje - bywam frustratem ;)
Po prostu szlag mnie trafia ze polityka wziela gore nad zdrowym
rozsadkiem i interesem szarych userow.
Jak patrze na transfer z sasiedniej dzielnicy rzedu 1k/s przez tzw.
"Szybki Dostep" i slysze jakiegos balwana ktory ponoc jest szefem
utrzymania polpaku i mowi ze "Internet dziala wolno bo klienci blokuja
centrale"... trafia mni jeszcze bardziej.

Jak widze plany objazdowego jarmarku pt. "Telestrada" i tytuły "Uslugi
ADSL w sieci Polpak-T" to sie zastanawiam ilu jeszcze da sie nabic
zanim ten kraj znormalnieje...

--
Wasz bot