Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Marcin Jagodzinski (pisz_na_adres_z_reply_to_at_webcorp.com.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 22:06:49 MET

On Mon, 19 Feb 2001 21:58:26 +0100, "Kwirion"
<kwirion/no-spam/@poczta.onet.pl> wrote:

>Fucktycznie przegięcie, tyle że ostatnio nagminnie występują przypadki
>olewania zasad grup news, ktoś się w końcu zdenerwował i
>"zaimplementował" zasadę, że nieznajomość prawa szkodzi... i trudno mu
>odmówić pewnej dozy słuszności. (Pamiętam jeszcze dawne zalecanie
>netykiety by przez tydzień przyglądać się dyskusji na grupie przed
>pierwszym wystąpieniem...)

Tydzień? Ja pamiętam czasy, kiedy mówiło się o miesiącu. Cóż, dobre
obyczaje podupadły.

Z drugiej strony to nauczka dla mnie. Oczywiście, że rm -rf bym sobie nie
zaimplementować, ale pod Linuxem jest tyle metod posłania dysku do
/dev/hell, że na pewno i mnie dałoby się oszukać. Więc lepiej nie pytać, bo
może ktoś sobie chce akurat dowcip zrobić? Cóż, jak wspomniałem, dobre
obyczaje podupadły.

--
Marcin Jagodziński || http://portfolio.art.pl