Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 18:08:46 MET

"Pawel Posiewala" <pawel_at_jerzy.prz.rzeszow.pl> wrote...
> jednak nie wiesz o czym piszesz....

To moze Ty, jak rozumem nalezacy do grona
wtajemniczonych medrcow, mnie marnemu robakowi
objasnisz o co chodzi.
Ze szczegolnym uwzglednieniem jak rozumiem tego
jak to tpi nie ma nic wspolnego z tepsa a tepsa
nic wspolnego z polpakiem oraz wszystkie trzy
nic wspolnego z majatkiem narodowym oraz wplywami
ze zmonopolizowanego rynku telekomunikacyjnego.
Oraz ze szczegolnym uwzgednieniem tego jak to
tpi trzyma na barkach przyszlosc narodu a nawet
swiata(niekiedy nawet po godzinach urzedowania) za
co spotykaja ja ohydne kalumnie ze strony nic
nierozumiejacej tluszczy.

miab