Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Radek B (radekb_at_klub.chip.inv.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 02:51:43 MET

Marek Iwanejko pisze:
>Nie spodziewam się, że docenicie to, że ktoś przyjechał do pracy
>w niedzielę aby postawić serwer na nogi.
Ja to się za bardzo nie znam, ale tym serwerem da się chyba zdalnie
administrować?
Skoro news.tpi.pl jest praktycznie jedynym serwerem na który posty mogą
wysyłać wszyscy użytkownicy dialupów TePsy to powinien być szczególnie
odporny na awarie, jakoś zdublowany czy siak, nie wiem :)

--
mailto:radekb_at_klub.chip.inv.pl         http://strony.poland.com/radek32
             ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !