Formularze mailujace ...

Autor: Tony Blur (caveman_at_pro1.promail.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 22:47:44 MET

Sorry jesli z takimi pytaniami powinienem wlezc na inna liste ... Jesli
macie jakies sugestie to dajcie znac ... Szukam miejsca gdzie mozna
byloby uzyskac czasami jakies wzajemne uwagi miedzy ludzmi
zakladajacymi sobie strony ...

Mam pytanie dla potrzeb niekomercyjnej stronki prawniczej ...
Zobaczylem taki formularz na stronach firmy i chcialbym sie
dowiedziec jak sie cos takiego robi:
http://www.software.com.pl/konferencje/Internet_a_Prawo_2001/formularz.asp
Do tej pory wszystko co robilem to byly zwykle strony w html ...
A teraz potrzebuje formularz co nie stanowi problemu ... ale jak
zrobic zeby taki formularz sam sie przesylal na moje konto pocztowe
i podmienial strone na potwierdzenie subskrypcji mojego biuletynu ...

Czy ktos z Was moglby zerknac na ta strone i powiedziec mi co oni
tutaj zastosowali ? Czy ma ktos z Was przykladowa stronke, ktora
przesylalaby formularz po wypelnieniu jako maila i mowila dziekuje ?
jak cos takiego zrobic ? Wystarczy mi namiar na jakis kurs sieciowy
html-u, ktory mowi jak sie robi cos takiego, zeby nie zabierac Wam
czasu ... tylko powiedzcie pod jakim haslem szukac :-)

Czy taki formularz asp odpali sie z kazdego darmowego miejsca pod
www czy musialbym sie przeniesc na wirtualny serwer ?

dziekuje :-)
ToBi