Re: Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 23:29:49 MET

On Sun, 18 Feb 2001 18:51:18 +0100, "Plonk"
<plonk_at_pisz.na.niusy.invalid> wrote:

>Użytkownicy Tpsa mają pomagać jej w utrzymaniu sieci i serwisów ??? A ze
>zdrówkiem wszystko w porządku ?

Ja pomagam. Miesiac w miesiac w wysokosci stosownie do otrzymanej
faktury...
I sadze ze za te kase mogliby to wszystko tak zorganizowac zeby nikt
nie musial "specjalnie w niedziele przyjezdzac" - ja place a system
telekomunikacyjny ma byc utrzymany w sprawnosci na okraglo. nalezy
opacic ludzi ktorzy i w nocy, i w niedziele beda przy tym siedziec. to
tylko kwestia ile im dac... Albo niech w warunkach umowy napisza ze od
piatku do poniedzialku infrastrukture zamyka sie na klodke - bede mial
jasnosc za co mam placic (i zastanowie sie czy warto...)

--
Darek