Re: Serwer news.tpi.pl przysypany śniegiem!

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 20:23:30 MET

Marek Iwanejko wrote:

> A wiecie czym się różni krytyka od krytykanctwa?
>
> Nie spodziewam się, że docenicie to, że ktoś przyjechał do pracy
> w niedzielę aby postawić serwer na nogi.
>
> Stawiam więc pytanie do Was: "Ile razy w ostatnim czasie news.tpi.pl
> był wyłączany lub sam padał?".

To _bez_znaczenia_. Problem z serwerem TPI, to problem psychologiczny,
a nie techniczny. Tepsiarze już od dawna używają news.tpi.pl, a ciągle
narzekają na news.tpnet.pl. Nawet jeżeli używam dowolnego innego
serwera i mam kłopoty z czymkolwiek innym, to i tak winny wszystkiemu
jest news.tpi.pl. ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl