Odp: Jaki program do sciagania stron WWW?

Autor: orcus (orcus_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Feb 2001 - 22:38:02 MET

Użytkownik :

> Poradźcie!! Jakiego programu (opis, miejsce ściągnięcia) najlepiej używać
> jeśli się chce ściągnąć np: same .gif - y z danej strony lub z nią
> połączonych coś tak jak "Teleport Pro"
> tylko w nim nie mogę zaznaczyć jakich plików ma mi nie pobierać. A może
jest
> taki w którym można ustawić jakiej wielkości pliki ma pobierać. ?

W TeleportPro kliknij w menu Project>Project Properties>File Retieval i tam
masz do wyboru opcje pobierz wszystkie pliki nie wieksze niz (tu wpisujesz
maksymalna wielkosc plikow, ktore chcesz pobrac; 0 oznacza pobieranie
wszystkich), kolejna mozliwosc to wybor odpowiednich plikow jakie chcesz
sciagnac (jesli nie ma wsrod zaproponowanych przez program interesujacych
Cie rozszerzen plikow, mozesz zdefiniowac wlasne oraz minimalna i maksymalna
jego wielkosc).
Dodatkowo mozesz zaznaczyc (Retrieval Mode) przy sciaganiu strony
(opcjonalnie) bez grafiki, muzyki, apletow Javy, natomiast w Project>Project
Properties>Exclusions mozesz zaznaczyc jakich typow plikow (czy nazw) ma nie
pobierac. To tylko niektore z wielu zaawansowanych opcji, jakie ma tem
program.

Pozdrawiam
Michal

                 "Jestes tym, kogo udajesz" - Kurt Vonnegut