Re: Dostep do netu

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Fri 16 Feb 2001 - 21:40:23 MET

On 16 Feb 2001 14:10:15 GMT, Paweł 'Falcon' Sokołowski <falcon_at_falconet.prv.pl> wrote:
>Have you ever had a dream, Adam Kułagowski <fidor_at_ahoj.pl> that you
>
>A wiesz może gdzie? :) Bo z tego co mi mówili, to gdzieś przy granicy
>miasta - ponad 5 km odemnie.

Nadajnik jeden - online (bo postawili a potem sie kapneli ze mocy
(elektrycznej) im nie starczy i musieli dociagnac ROTFL) na urzedzie
podatkowym/celny - tak w polowie drogi miedzy stacja PKP a osiedlem Staszica.
Loaklizacja w miare poprawna ale osiedle Staszica zaslania polowe pruszkowa (w
tym Komorow)

Nadajnik numer 2 na dachu pawilonow przy alei wojska Polskiego - tam gdzie
byly zapisy.

Wiecej nadajnikow nie pamietam oba smiech we mnie budza :-)

>Hmm.. oby. Tak juz od marca zeszłego roku obiecują. Wymówka na styczeń
>'nie mamy łącz, dochodzą dopiero do Grodziska, będzie może w marcu'.
>W lutym jeszcze nie pytałem ale czuję, że będzie równie wymyślna.
>BTW: Ciekawe, skąd oni ciągną te łącza, skoro 'czekamy na decyzję z
>Warszawy' a jednoczesnie ciągną je z zupełnie innej strony ;) Może z tej
>całej Nowej Zelandii, razem z termianalami... ;)

A tata dzis zadzwonil do BOK'u i uslyszal ze nie maja w planach Komorowa. Ehhh

>Podobnie ja. Z tym, że nie znam nikogo, kto by tego używał. Na newsach
>nie widziałem też żadnego ich klienta, ani z Pruszkowa, ani z Warszawy.

Pomijajac zalosne wywody pewnego pracownika na tej grupie ktore mozna pominac.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
Too much month at the end of the money.