Re: Dostep do netu

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Fri 16 Feb 2001 - 17:20:18 MET

Dnia Fri, 16 Feb 2001 13:12:09 +0100, fidor_at_ahoj.pl (Adam Kułagowski)
napisał(a):

>O ktos z Komorowa :-) (skad dokladniej ?)
[ciap]
>SDI ma sie pojawic w Pruszkowie AFAIR kwiecien.

Ciekawe, bo w okolicach ostatnich wakacji mówili że już mają sprzęt,
tylko czekają na techników z W-wy żeby wszystko pomierzyli.

>O SOS mam jak najgorsze zdanie-nie znam kogos kto mialby pozytywne.

<AOL mode="on">
/me too
<AOL mode="off">

W Pruszkowie jest jeszcze kablówka z łączem 64kbps. Tylko mam nadzieję
że mają kogoś bardziej obeznanego z siecią, niż panienki z biura. Jak
kiedyś ich zapytałem czy będę miał stałe, routowalne IP to powiedzili,
że dadzą mi modem. ;)) Kolejne pytanie było o ich łącze do sieci,
dowiedziałem się że mają "nooo... zwykłe". A ja głupi zapytałem
jeszcze, do jakiej sieci szkieletowej jest to łącze. Paniusia z
wyrazem wyższości odpowiedziała że "przecież do naszej, telewizyjnej".
;-)))

Ale podobnież nawet czasami działa, tak słyszałem z relacji
użytkowników. Tylko raczej nie dotrze do Komorowa.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński         mailto:czarek_at_szanty.art.pl        GG:77922
Śpiewnik szantowy        ftp://szanty.art.pl/pub/szanty/ezswprtf.zip