Re: jak dziala ipartners - a raczej nie działa

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Fri 16 Feb 2001 - 17:56:40 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" napisał w wiadomości news:
> Piotr Pospieszny wrote:
> <CIACH>
> Hm.. no dobra.. ping, traceroute i chyba najwazniejsze MTU
discovery..

Jeśli pingujesz, trejsujesz czy łot ewer tylko do routerów FORMUS'a to
ICMP jest zablokowane ...
Chociaż szczerze mówiąc nie sprawdzałem ...
A próbowałeś np. pingować kiedykolwiek do serwera będącym na łączach
FORMUS'a?
Adresy routerów będę widoczne i wszytko będziesz mógł odczytać ...
Powodzenia

> Do 64 nie ma problemow...

Przeczytaj uważnie co napisałem - "Jak będziesz chciał sobie w TepSie
załatwić WIĘKSZEGO CIR'a to"

> Wszyscy wiedza ze jedny oplacalny CIR w polpaku to 8 kbit. Jak
> 8 okazuje sie za malo to nawet i 64 nie wystarczy :))

I być może w Polpaku faktycznie tak jest ...

Pozdry
Pośpiech