Re: !!! Tania rejestracja domen !!!

Autor: Seweryn Lipkowski (cochese_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Fri 16 Feb 2001 - 14:31:53 MET

Marcin Krakowiak wrote:

> ciezko sie z Toba dyskutuje...szkoda, ze nie rozumiesz > _pytan_i_operatorow_logicznych_
> odpowiedzialem: domene *.com mozna zarejestrowac w Polsce [...]

Nie, to ty wyrażasz się nieściśle. Zrozumiałem, że mówiąc "pytanie bylo o
Polske" masz na myśli domenę *.pl .

EOT, bo OT. FUT do domu.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski        irc:cochese   mailto:cochese_at_chrobot.krakow.pl    |
________________________ http://www.under.construction/?b%eadzie=nied%b3ugo ___|