Re: !!! Tania rejestracja domen !!!

Autor: Seweryn Lipkowski (cochese_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Fri 16 Feb 2001 - 10:53:55 MET

Marcin Krakowiak wrote:

> ze to jest drogo to sie z Toba nie zgodze :)

Drogo w porównianiu z innymi. Pasuje? ;-P

> - po pierwsze 12 euro

Przepraszam, oczywiście moja literówka.

> - po drugie platnosc tylko za pomaca karty kredytowej
> - po trzecie brak papierowej faktury
> - po czwarte "No phone support"

Mi to nie przeszkadzało. Wręcz przeciwnie. W porównaniu z NASKiem miałem 5
razy taniej (!!!) a domena działała po 24 godzinach od wypełnienia
formularza.

> - po piate pytanie bylo o Polske!!

Nie tylko. O *.com też.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski        irc:cochese   mailto:cochese_at_chrobot.krakow.pl    |
________________________ http://www.under.construction/?b%eadzie=nied%b3ugo ___|