Re: router sprzetowy dla sdi

Autor: Tom (tslaskiSPAMWON!_at_iws.com.pl)
Data: Wed 14 Feb 2001 - 15:10:32 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gibon_at_skrzynka.getin.pl> napisał w wiadomości

> Mysle ze najtaniej i najprosciej bedize ci wziasc jakas stara maszyne i
> posadzic na niej FReeBSD lub Linux'a jako routerek, dziala bez problemu,
> wyjdize naprawde taniej, pomijajc kwestie sensownosci zakupu sprzetowego
> routerka dla SDI

Niekoniecznie. Swego czasu używałem do SDI routerka ASMAX IAS-660 Spisywało
się toto znakomicie na 5 kompach. Osobiście zakładałem instalację na SDI
gdzie pod takim samym cudem było 15 maszyn (poczta only na szczęście) i też
chodzi do dziś znakomicie. Cena w detalu coś około 600 PLN brutto więc chyba
do wytrzymania ?

Pozdrowienia

PS. Leży to urządzonko u mnie bezuzyteczne obecnie jakby co ....

--
Tom
tslaski_at_iws.com.pl