Poczta elektroniczna 2001 - badanie

Autor: Robert Drozd (rdrozd_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 14 Feb 2001 - 14:36:55 MET

Witam.

Zapraszam do wzięcia udziału w badaniu "Poczta elektroniczna 2001".

Jego celem jest stworzenie obrazu polskich użytkowników emaila. Jak
często ludzie korzystają z poczty, jak ważna jest dla nich, ile listów
dostają i wysyłają, czy wytrzymują to nerwowo ;> (np. stosunek do spamu)
- to niektóre informacje, które chcę uzyskać.

Szerszy opis i formularz badania znajdują się na stronie
http://akson.sgh.waw.pl/poczta/

Badanie jest oczywiście NIEKOMERCYJNE, jego pełne wyniki dostępne będą
dla każdego odwiedzającego tę stronę. Jest to moja praca zaliczeniowa z
przedmiotu 'Badania marketingowe' (SGH), który prowadzi prof. Małgorzata
Rószkiewicz.

Dziękuję za pomoc,
Robert Drózd

--