SDI czy TELE2

Autor: Maciek Ciastek (maciek_at_etna.pl)
Data: Wed 14 Feb 2001 - 10:09:18 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Po wielu miesiacach komutowania do TP SA i wielu negatywnych odpowiedziach o
mozliwosc dostepu przez Aster City, nagle okazalo sie, ze jestem w zasiegu
dwoch uslug oferujacych stale lacza. Jest to SDI i TELE2.
I w zwiazku z tym mam pytanie, co wybrac? Przegladajac grupy dyskusyjne
zauwazylem, ze opinie na temat jakosci dzialania tych uslug sa podzielone,
ze wskazaniem na TELE2. Dodam jeszcze, ze na laczu tym chce postawic siec z
3 - 4 kompów. Co wobec tego polecacie? A moze jest jeszcze inna alternatywa?

Dzieki za info.
Pozdrawiam
Maciek