Re: Kodeks Internauty 2 - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 17:17:48 MET

Jacek Rzeuski napisał(a) w wiadomości:

>Kretynski pomysł. Powstanie to co jest w USA: wszystko na słupach. A co
>ja jestem pajak, żeby zyc pod pajeczyna? ;-)

Tez podejrzewalem ze ten internet amerykanski
to jedno wielkie kretynstwo. Sczegolnie te ceny,
jakosc, szybkosc, dostepnosc, stosunek ceny do dochodu.
Jak sie o tym slyszy wlos sie jezy na glowie.
Jak to dobrze ze mamy operatora narodowego, naszego,
swojskiego, Polskiego, ktory na przekor wszelkim paszkwilantom
od wielu juz lat chroni nas przed popelnieniem podobnych kretynizmow.
I niech to trwa jak najdluzej.
Przyjemnie jest zyc w poczuciu ze ktos nad nami
czuwa, dba o nas, mysli za nas bysmy nie popelnili
zadnego kretynizmu.
Skrytym kanalozercom mowimy nie!!!

miab