Re: adsl

Autor: Kenworth (kadeer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 16:45:27 MET

Przemek SAKO Galczewski napisał(a):

> Neostrada - nowy rodzaj lacza dla kawiarenek internetowych :-)

Ja bym dodal DLA JEDYNYCH W MIESCIE.
Bo jesli by bylo wiecej i bron Boze mialy inne lacza (np. z jakiegos
MANa)
to szybko by splajtowaly z takim transwerem. Zresta najpopularniejsza
obecnie gra sieciowa CS zajmuje ok 15kb/ na adawanie i 15kb na odbior
czyli na 64kb w neostradzie moze siedziec 4 kompy na CSie. Co to za
kawiarenka??? z 4 kompami.

Jaro