Re: Z TPNet da sie zyc

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.WYTNIJTO)
Data: Tue 13 Feb 2001 - 07:22:58 MET

On Mon, 12 Feb 2001 09:48:26 +0000 (UTC), Przemyslaw Maciuszko
<sal_at_gazeta.pl> wrote:

>1. Zawsze robisz to co inni ?

nie lubie sie wychylac

>2. Jesli Ci inni juz tu cos wysylaja, to z reguly, aby zaznaczyc i pokazac
>jakis problem.
>3. Sam napisales, ze wyslales traceroute'a po to aby sie _pochwalic_ - a to
>chyba nie jest *problem* *polskiego* *Internetu* ?

moze zle sie wyrazilem
pokazalem traceroute-a po to aby sie pochwalic ze problemy o ktorych
wszyscy lamentuja da sie ominac jesli sie zna odrobone unix-a i zalozy
sie gdzie konto (znaczy sie na serwerze podlaczonym do TPNet-u i do
innej sieci szkieletowej)

Czy na liscie polip pisze sie tylko o problemach, czy rowniez o
mozliwosciach ich rozwiazania, nobo jesli tylko o problemach (czyli
lista sluzy do wylewania zali) to faktycznie bylo off-topic

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |