Re: Polpak.. c.d. :)

Autor: Gadget AntyMastaha (gadget_at_olnet.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 23:28:30 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy widzisz pewna roznice pomiedzy moim a Twoim problemem?
> Informacje moze udzielic nawet sprzataczka a router zrestartowac moze juz
tylko
> osoba kompetentna ;-)

odpowiedzialem Ci na temat 0800 CST
czesciej zdasza mi sie ze nikt nie podniesie slochawki, ale jesli podniosa
jestem profesjonalnie obslogiwany.
oki.. jestem zboczencem i dla przyjemnosci siedze sobie w firmie do 4-5 rano
a lacze potrafi pasc o 3 w nocy.. tak sobie...
albo routing do mojej miejscowosci gdzies sie "zapodzieje"
dzwonie na 0800 podaje swoje dane i pytam co sie dzieje...
pan mowi ze zaraz sprawdzi slychgac postukiwanie w klawisze, po 5 minutach
slychac text...
"Staszek chodz zobacz.. widziales take cos????" od tego momentu slychac 2
klawiatury,
czasem jakies przecinki na qr*** zaczynajace sie....
ogoolnie to jest fajnie bo to slychac ta klik klik klik klik klik
klik klik klik klik qr***
i tak 15 minut
po czym okazuje sie ze mooj wirtualnu router sie zawiesil i 3eba bylo go
zrestartowac.
w sumie po 15 minutach jest ok wiec jestem zadowolony
wiem ze OT ale musialem se popisac...
wspolczuje panom z CST.. niechcialbym miec takich klientow jak ja...
Gadget