Re: Pytanie o podlaczenis SDI - prosba o pomoc

Autor: porzeraczmuzguw (news_at_pozmu.com)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 19:49:45 MET

Mon, 12 Feb 2001 18:48:04 +0100, "jerste" <jerste_at_poczta.wp.pl> in msg
<3a881ff6_at_news.vogel.pl> wrote:

>Kabel ktory laczy gniadzo tel. i terminal sdi jest bardzo krotki i chcialbym
>go przedluzyc. Mam pytanie czy musi spelniac jakies szczegolne warunki? czy
>moge dolaczyc dwuzylowy?

Heh... to jest problem, sam go miałem. Do tego zakończenie od strony
terminala jest trochę nietypowe i nie mogłem nigdzie w okolicy (a
mieszkam w Wawie) kupić odpowiedniego kabla. Kupiłem najzwyczajniejszy
przedłużacz.... więc powinno działać z każdym kablem :)

--
 pozdrawia news_at_pozmu.com
 porzeraczmuzguw http://gry.wp.pl