Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Mon 12 Feb 2001 - 09:39:37 MET

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

: Pamietaj o tym o czym pisal Futszak. W zasadzie ogolne
: regulaminyzakazuja udostepniania linii (choc nie wiem jak to
: okreslaja) w innych lokalach.

Powtorze - Regulamin uslugi SDI nie zakazuje udostepniania dostepu innym
osobom. Podaj przyklady "ogolnych regulaminow" zakazujacych udostepniania
dostepu (nie linii).

Wiele firm wykupuje lacze stale i udostepnia w ten sposob Internet wszystkim
komputerom znajdujacym sie na terenie firmy. Wiele firm korzysta wlasnie z
SDI.

: A jezeli umowa o SDI tego nie
: przewiduje, to nie musi oznaczac to ze wszystko mozna, a tylko to ,
: ze stosuje sie ogolne warunki przyjete przez regulaminy TPSA. Jezeli
: nie przyczepia sie o SDI, to przyczepia sie Twojego telefonu. Np.
: odetna linie telefoniczna i po spoldzielni :)))

Telefonu nie odcina sie z dnia na dzien - najpierw wysylaja polecony, potem
mozesz sie do niego ustosunkowac itd. Znasz jakis przyklad takiej akcji ze
strony TPSA?

Poza tym co nie jest zabronione jest dozwolone. Podstawa do okreslenia co Ci
wolno a co nie jest regulamin uslugi. Oczywiscie trzeba tez przestrzegac
prawa ale podaj mi przepis ktory zabrania udostepniania dostepu SDI.

: Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)