Re: Polpak.. c.d. :)

Autor: Gadget AntyMastaha (gadget_at_olnet.pl)
Data: Mon 12 Feb 2001 - 00:00:26 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w wiadomości
> No i oczywiscie na 0800-120810 zajete ale pewnie nie mam co dzwonic bo
> zaraz sie dowiem ze nie ma nikogo z technikow :))
> PS: wlasnie sie dodzwonilem. "technicy" pojawia sie dopiero w
poniedzialek.

litam
przesadzasz...
zadzwonilem w sobote z prosba od przyjaciela admina pewnego servera
ktory nie mogl dobic sie do Niego zdalnie a nikt nie wiedzial co i jak...
fakt ze jestem z konqrencji ale takiej wspolpracujacej
dzwonie przedstawiam sie jako pan x z firmy y
[whois x z bazy RIPE dal mi nazwsko pana Y pracujacego w tej firmie]
dowiedzialem sie ze firma zostala odcieta za nieplacenie
po czym pan uprzejmie podal mi kwote zaleglosci...
tak wiec jak widac infolinia serwisowa polpaku dziala ;}
pozdrawiam
Gadget