Re: netsprint.icm.edu.pl oszalało...

Autor: Sławomir Białek (civic_at_agnisia.com)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 20:08:17 MET

On 11 Feb 2001 18:28:44 GMT, Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> wrote:
>Cudo o nazwie netsprint.icm.edu.pl w ciągu dwóch godzin wygenerowało
>prawie 6000 zapytań do serwera www.wsisiz.edu.pl
>Zapętliło się na statystykach mrtg :-)
>Nie pisałbym o tym tutaj, ale zastanawiam się na ilu jeszcze polskich
>serwerach owy netsprint zapętlił się i zgłupiał?
>Ja w każdym razie potraktowałem go ipchainsami... :)

nie pierwszy raz... kiedyś robiłem filtr kilku dniowy
ale i tak się powtarzało (pomimo zgłaszania i słania
próśb, żeby wyjaśnili o co chodzi) więc wstawiłem na stałe. było to kilka
miesięcy temu.

kiedyś ludzie z ICMu obiecali to wyjaśnić/naprawić/whatever
ale na tym się skończyło.

czymś podobnym ostatnio mnie potraktowała kilka razy
z rzędu hoga.pl. może od razu zapobiegawczo wyfiltruj? :)

--c