Re: Raczej bez obnizek ceny za SDI

Autor: Marek (emw_at_pro1.promail.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 12:26:01 MET

Użytkownik "konrador" <nospam-konrador_at_hot.pl> napisał w wiadomości

> dziwi cie to? :)

Czyżby Pan Prezes Rzepka nie był łaskaw zauważyć, że pomału, bo pomału, ale
zaczyna działać konkurencja? Czy też uważa, że mając jakościową przewagę
(kilka rzędów wielkości) w ilości abonentów może sobie pozwolić na odejście
np. 10% z nich?

W ciągu ostatniego roku Pan Prezes wyrażał publicznie różne obietnice,
które zazwyczaj nie znalazły odbicia w praktyce kierowanej przez niego
firmy. Np. około czerwca ubiegłego roku w 1 programie PR mówił o taryfie
ryczałtowej lub zależnej nie od czasu, tylko od ilości danych. Ponieważ
zazwyczaj niewiele się sprawdza z tego co Pan Prezes wygaduje, w aspekcie
ceny SDI może i teraz tak będzie.

Chociaż i tak myślę, że znacznie większych jakościowych korekt wymaga taryfa
za dostęp wdzwaniany.

Marek