Re: Tele2 - zmiana warunkow !!!

Autor: Michal Szokolo (msz_at_msz.pmp.com.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 12:21:25 MET

Wojciech Skrzypinski napisał(a):

> Witajcie,
>
> Bylem na dobrej drodze do instalacji lacza Air2Net w Tele2. Kompletowanie
> potrzebnych dokumentow trwalo kilka tygodni i przedluzalo sie - w pewnej
> czesci z winy Tele2. Kiedy juz odeslalem komplecik papierow faksem,
> zostalem powiadomiony, ze:
>
> zmienily sie warunki swiadczenia uslugi. Tele2 nie jest w stanie
> zagwarantowac transferu 64 kbps w godz 18-8 i w dni powszednie
> + weekendy. (Taka charakterystyka uslugi wciaz znajduje sie na ich
> stronie WWW.) Teraz przepustowosc gwarantowana przez 24h/7 to 8 kbps, a
> [...]

To nie wygląda najlepiej. Rzeczywiście jeśli tak szybko obniżają
parametry, to można podejrzewać, że wkrótce pójdą w dół jeszcze dalej. A z
każdą taką zmianą cena staje się coraz mniej atrakcyjna.

BTW Jak dostałem od nich formularze, to zdegustowałem się cokolwiek.
Takiego wścibstwa nawet banki nie prezentowały (chyba tylko o numer buta
zapomniejli zapytać).

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.