Re: V90 ???

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 18:25:18 MET

Artur Bartnicki <archie_at_dziupla.eu.org> wrote:

> Jak ktoś chce mieć tych łączy 30, to PRA plus access server wyjdzie
> pewnie taniej. A jak chce mieć 8? :->
A jestes pewien ze na tych 8 poprzestaniesz?
Zreszta koszt 8 to:
8x1000 zl = 8000 zl (modemy)
1x~2000 zl = 2000 zł 8port PCI IO
8x800zł = 6400 zł (Koszt podłaczania ISDN, AFAIK)
1x2000zł = 2000 zł (PC)
RAZEM 18400 zł

Przy okazji dochodzi problem z realizacja funkcji PBX'a w stylu analoga na ISDN
przy uruchomienu 2 kanalow/lacze.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki