Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 10 Feb 2001 - 14:28:12 MET

On Sat, 10 Feb 2001 09:13:34 +0100, "Gwidon S. Naskrent"
<root_at_artemida.amu.edu.pl> wrote:
>To miało być tak: "Ja jestem administratorem tej półki, nie gwarantujemy
>panu transferu, i co nam pan teraz zrobi?"

 " (kolejka przed Bokiem) AAAAA! Won mi stad jjeden z drrrugim! Bedzie
mi reklamacje skladal! Panie! Tu nie jest salon
informatyczno-telekomunikacyjny!
 Jjjja... ja tu reklamowki mam! "

 Ale tak na powaznie to ostatnio bylem w Boku i nawet bylo milo, ale
troche szkoda, ze TPSA taka duza firma moglaby postawic wiecej kas,
wystarczy spojrzec np. na wzor ZTM, bo w ten sposob kolejeczka jest
dluzsza niz po mieso za komuny.

 Inna sprawa, ze zadziwia mnie fakt, ze ludzie nie zaplaca 2 pln
wiecej firmie posredniczacej (rachunkowej czy cos takiego), ale
wlasnie za te 2 pln beda stac na dworze niewazne czy mroz, wiatr,
deszcz. No po prostu zdziczenie jak drze sie Oginski. Zdziczenie.
Absolutne zdziczenie.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie