Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Sat 10 Feb 2001 - 08:43:01 MET

Andrzej Lawa <alawa.news_at_lechistan.com> wrote:

: Mógłbym sobie wtedy zafundować satelitarny downlink i było by cacy
: (np. _do_ USA transfer jest na pełnej prędkości, więc zatyka się raczej z
: powrotem)

Z tymi satelitarnymi wonlinkami podobno jest kiepsko (mysle o tych tanszych)
- zdaje sie tylko http i ftp i to tez raczej mocno powiazane z Windowsami.
Podobno, moglby sie wreszcie takim satelitarnymi downlinkiem ktos pochwalic
:-)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. U mnie SDI tez bardzo dobrze dziala a najlepiej od momentu kiedy
uruchomilem non-stop ruter na Polopirynie, ktory sam podnosi polaczenie w
razie padu lacza. Wlasciwie jedyne problemy z SDI to te ktore dotycza
wszystkich, trudno wiec oskarzac usluge jako taka.

P.S.S. To pisalem ja, uzytkownik SDI :-)